tiistai 8. huhtikuuta 2014

Ruutupaita


Paita Kirppari (H&M) / Farkut Gina Tricot / Kengät FB-Kirppari (?) / Laukku FB-Kirppari (?) 

Tykkään nykyään hurjan paljon yhdistää kauluspaidan ja jonkun suuren ja näyttävän kaulakorun yhteen, aivan niinkuin tässäkin asussa olen tehnyt. Yhdistin rennon punaisen ruutupaitani näyttävään hopeiseen statement -koruun ja vaikka paita ja koru ovatkin tyyliltään täysin erilaiset, niin mielestäni ne sopivat hauskasti yhteen. Jottei koru olisi ainoa näyttävä asia asussa, niin lisäsin siihen kimaltelevat korvikset, timanttisen kellon sekä kengät hopeisilla niiteillä, joten tässä asussa hopeisia ja upeita yksityiskohtia riittää. Useissa asuissa, kuten tässäkin asussa, nimenomaan asusteet tekevät täysin arkisesta asusta näyttävämmän, eli aina ei tarvitse olla niissä upeimmissa vaatteissa, vaan tuo sitä juhlavuutta erilaisilla asusteilla ja kivoilla yksityiskohdilla.

Ripseni ovat muuten olleet minulla nyt vajaan kolme päivää ja rakkauteni näitä kohtaan vain syvenee. Minulla on luonnostaan melko pitkät ripset, mutta ne ovat todella vaaleat ja niitä pitää monia kertoja päivässä taivulle, jos tahtoo niiden pysyvän hyvännäköisinä. Olen näistä elämää helpottavista räpsyttimistä uskomattoman onnellinen, kun enää ei tarvitse huolehtia silmämeikistä laisinkaan!
-Ellanoora

6 kommenttia :

  1. Katoin jo edellisessä postauksessa kadehtien noita sun ripsiä, mutta ai että ne on ihanan näköset tuossa ylimmässä kuvassa! Oon itse ollut kans niin kun sä ennen että ei noita ripsiä tarvitse ym ajatuksia vaikka kivoilta muilla näyttävätkin. Nyt mun kyllä tekis ihan oikeesti mieli otattaa räpsyttimet kans.. :D aivan upeet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ♥ Nämä kyllä ovat uskomattoman ihanat ja helpottavat elämää todella paljon, eli suosittelen!

      Poista
  2. Hyvältä näyttää! Ruutupaidat on parhaita.

    Mä saan huomenna blogiyhteistyönä ripset, ja odotan niitä jo innolla! :> Vähän myös ehkä jännitttää! Pelkään, että mokaan niiden kanssa ja ne kaikki tippuu heti ekalla viikolla. :O

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) Vaikka nämä onkin ollut mulla vasta kolme päivää, niin kyllä mä uskon näiden pysyvän, kunhan vaan tottelee hoito-ohjeita! Onnea uusille ihanille ripsille ;)

      Poista
  3. Ihana tyyli sulla ja nuo kengät :)

    VastaaPoista